Mot Skövde! 12/7

Go morgon alla bloggläsare, sitter i bilen påväg till stan för att luncha med Päronen, utföra lite ärenden och även kika bil med Papi. Han anser att ska en bil väljas måste han vara med eller åtminstone någorlunda involverad, haha! Dessutom verkar det som att jag kanske kan få lägenheten lite tidigare än tänkt, inte mig emot! Har även ett möte senare idag via Skype, eftersom jag inte bor vare sig i Stockholm, Göteborg eller Malmö dom större städerna blir nästan alla mina möten genom Skype, väldigt smidigt!




Sen till helgen kanske jag ska bort till M, men inte helt säkert! Han har en idé vad vi ska göra och jag en annan, vem tror ni vinner?! ;) Jag kan säga att As I Lay Me Down har spelats en hel del, varför tror jag ni förstår själva ;) Aja bloggar mer sen igen, puss på er!