Mot småland, igen! 17/7

Go eftermiddag, sen uppdatering igen, men hann inte blogga innan jag stack för att hämta nycklarna och bilderpå lägenheten kommer inom kort! Hoppas ni hft en bra start på dagen och sovit gott! Vet att jag lovade bra uppdateringen veckan som kommer, men blev inte riktigt så pga att jag blev tvungen att uppdatera lite snabbt! Harmellan landat och ska nu iväg till småland, woho som jag längtat, haha! Äh nu är jag ganska trött på detta farande och så fort detta är över ska jag korka upp en egen box för mig själv och bara njuta, haha!

Dessutom var kvartersvärden super och väldigt trevlig! Fick en varnande komentar av en att det skulle bli varmt där, men det var faktiskt väldigt svalt, passar mig minst lika bra! Nu måste jag kila och så hörs vi mer sen igen, puss på er!