Möte och podd! 7/7

Go morgon alla bloggläsare, ny dag med nya möjligheter! Har ganska mycket att göra idag bland annat gå på 2 olika möten. Ett vid 12:00 och det andra vid 14:00. Eftersom mitt liv är fortfarande lite upp och ner gör det attman bli på ett sätt ganska begränsad med allt! Tanken var även att provköra en BMW, men antar tiden inte lär räcka för detta om jag ska även hinna podda som också står på schema. Det finns för och nackdelar att vara borta, men nackdelarna är att man hamnar efter väldigt mycket med övriga saker... Men ska försöka jobba ikapp så mycket jag kan och med lite tur lyckas jag även med det, hihi ^^

Nu måste jag fortsätta med ite förberedelser och planera att komma i tid. Såg även att ena felet i finn 5 fel inte var med, vilket det är nu! Verkar som många av er uppskattade detta så kanske något man ska fortsätta med?! ;) Fasit får ni på lördag och hitlls verkar det som om ingen har lyckats hitta alla 5, vilket inte var så konstigt när 1 fel saknades... Duktigt värre, haha! Shit kom också på att löshåret ska ut idag, mycket nu! Aja bloggar mer sen igen, puss på er!