Packa upp?! 23/7

Go kväll alla bloggläare, hoppas ni haft en fin helg för min hat varit super, dock väldigt mycket och kände att jag behövde lite paus med flytt, 50 års kalas och hng med släkten. Men var väldigt trevligt, dessutom har jag badat idag. Var faktiskt 20¤ grader i vättern och funderar på att dra till stranden med lite vänner och bara chilla! Har verkligen behövt lämna mina sociala medier lite på is under helgen, mycket som hänt och trots detta är det mycket kvar! Funderar puttra iväg med lilla rödan till lägenheten och börja packa upp lite små saker. Har en hel del saker jag vill få klar och hade varit skönt om det mesta är gjort! Dremot skulle jag kunna ta hela dagen till att få iordning imorgon, men kanske bra att påbörja?! :)

Eftersom jag kanske ska iväg till lägenheten ikväll kan det påverka podden kommer upp imorgon istället, men kommer försöka komma upp extra tidigt så den är iaf uppe innan kl 12:00! Mycket nu som ni kanske förstår, men när detta är klart ska jag inte röra mig en meter mer än nödvändigt! Dessutom ska jag iväg och flyttstäda i helgen. KUL eller inte, haha! Eftersom det tar ca 2 timmar ner och jag bör ha iaf 8 timmar på mig kan det bli en låååååååång dag! Men skanog gå bra om jag inte boka flyttstäd. Men oddsen att dom kan under såhär kort varsel kanske är omöjlig?! =O Aja nu ska jag fixa mig lite snabbt för sedan puttra mot lyan, bloggarkanske mer sen, puss på er!