Podd, banken och träffa Challan! 13/7

Go morgon alla bloggläsare, idag har jag massor att göra, ska sticka tillbanken och senare ikväll ska jag podda med Jenny. Vi har fått super espons av er som faktiskt lyssnar på vår podd. Sen finns det säkert alltid någon som är bitter och tråkig, men det får vara upp till dem, haha! Hoppas ni iaf sovit gott och jag har sovit umräkt, utvilad och glad! Har mängde av saker i görningen och med lite tur kommer jag även åka bort i helgen, hihi ^^ Fördelen med att vara i ett förhållande är att man alltid tar med sig något läraktigt från den. Ett break up behöver inte alltid vara dåligt om ni förstår vad jag menar?! :)

Dessutom ska jag kanske träffa Challan senare idag och ska bli så skoj! Egetnligen skulle vi ner till Eksjö för att ta lite saker därifrån, men turligt nog slapp jag, haha! Just nu väntar vi in dom tidigare hyresgästerna. Sen ska jag försöka hjälpa Mami med lite syss här hemma, vi ska nämligen ha kalas i veckan som kommer och tänkte underlätta med det lilla jag iaf kan. Att baka kommer inte på tal, inte min grej, haha! Aja nu ska jag ringa lite samtal och så hörs vi mer sen igen, puss på er!