Riskerar fängelse!

Hej på er alla bloggläsare, förlåt att jag inte bloggat men körde hela vägen hem och hade fullt upp med körningen dels och även att komma iordning här hemma. Gått igenom lite med folk inom juredikbranschen och mina egna advokater gällande anmälan jag berättat om. Massor i görningen och det verkar som ljuset i tunneln verkar rota sg fram, länge leve sanningen! En sak ska man ha väldigt klart för sig att bråkarman med mig eller någon av min familj eller vänner får man på igen ska jag leda miss karma till platsen. Det jag kan säga är att oddsen att personen i fråga kan få fängelse är betydligt större än att den andra ska få betala ut ett enda öre, hihi ^^

Ska dock dra i några kontakter till innan ALLT är säkert och sen är det bara köra igång och ge grönt tecken. En sak ska den lilla fjanten ha klart för sig, att förolämpa mig eller att göra sig lustig över min bekostnad har sitt pris, var så säker! Jag är oftast en ganska snäll och tilmötesgående person, men fel steg och fällan smälls igen! Det var som jag sa till itt X, hade jag velat hans familj/släkt illa hade jag inte tvekat en sekund att gå ut med namn, bild, företagsnamn, mm... Vill jag sabba för människor, göra dom arbetslösa och riskera betala skadestånd gör jag det gladeligen om jag får ut någon som helst hämnd, inga problem! Men eftersom jag enbart var ute efter berätta min verision och jag berättade trots allt inte hela verisionen dels för den är för låååång! Men också för privat och tror han innerst inne han är glad att ALLT inte kom ut. Vissa saker kan man behålla och eftersom inlägget enbart var för att lämna min verision valde jag utesluta många delar! Vill jag orsaka kaos för någon görjag det utan att blinka, men ligger det inte i mitt intresse låter jag det vara osagt, ganska enkelt?! :) Nu ska jag iaf sova och imorgon ska uppdateringarna rulla som vanligt, natti!