Stress! 20/7

Go morgon alla bloggläsare, stressad som vanligt och sen som alltid, förvånad, haha! Ska inom kort bege mig in till Skövde för att gå lite på stan med Jenny och säkert äta något gott! Dom närmsta dagarna känns det som jag börjat hitta tillbaka till mitt uppdaterande och det roliga med att blogga igen! Men får hoppas det sitter kvar en längre tid fram över! När det blir mycket för mig har jag svårt att styra över vad som är viktigt... Men nu känns det som det mesta håller på att lugar sig! Funderar även att skaffa en ny sport bh, vilket jag ska kika lite efter idag! Nu när gymmet ska bli aktuellt igen är det dags att införskaffa sig lite nytt?! :)

Ska be Jenny ta med lite träningskläder så vi kanske kan gymma redan idag, vi har nämligen samma gym vi går till, bra va?! Skönt att ha någon att komma igång med. Chalan går på ett annat, gymet jag hade tidigare, men sa upp det och har nu bara 1 jag går på av 1 anledning, nämligen bättre utbud, haha! Aj bloggar mer sen igen, puss på er!