Uppladdning!

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och nya möjligheter! Dessutom är det Crusing på agendan, inte illa! Snackat med lite olika boys som kan tänka sig låta oss få åka med! Alltid bra att ha diverse kontakter eller vad är det man säger?! :) Egentligen säger alla att man inte riktigt kan se mig på en Crusing och ska hela sanningen fram är bilarna sådär skoj utan jag komer för att bli full och det ska jag även denna gången, haha! Blir att möta upp den Glade under kvällen så ska vi gå ihop och säkert massor där till, haha!

Nu blir det iväg för att äta lite mat sedan sätt i löshåret och därpå dra på Crusing med härligt folk! Eftersom glamor bloggerskan är tillbaka måste detta göras med stil som ni förstår! Dessutom är lägenhetsvisning på Käpplunda Gränd inbokat. Någon som tycker mitt liv verkar tråkigt?! Inte jag iaf, nu mot dagens äventyr och så hörs vi mer sen, puss på er!