VIP-erbjudande! 2/7

Go morgon alla bloggläsare, utgång igår och jag mådde som en gud igår men mår betydligt sämre idag, haha! Förklarar nog allt eller?! =O Lyckad utgång om inte annat och ska bara vara hemma idag och må almäänt piss! Dessutom så släpps första avsnittet idag på Podden, asså så spännande och lite smått nervöst! Kan råkat trampa på lite ömma punkter, men andra sidan skulle vi vara ärliga och de är precis vad vi var och kul hade vi också, haha! Sen till er som saknat att lyssna på en ny podd med mig är eran önskan uppfylld och förhoppningsvist komer ni uppskatta den minst lika mycket som förra om inte lite mer! :)

Övrigt avdagen ska jag bara ta det lugnt och sitta med lite räkningar och även skriva ut lite fakturor som ska ut i veckan som kommer! Samt packa klart inför morgondagen då jag åker till Öland, riktigt härlig. Dessutom är det Power Big Meet nu i veckan men eftersom jag inte kommer vara hemma får det bli att åka dit på Fredag, super! Dessutom har jag lite VIP-erbjudande som jag fått som jag utan tvekan kommer nyttja. Skönt att bli behandlad som den drottning man faktiskt är, verkligen saknat detta! Att bli en i mängden är inte min grej, det suuuuuuuuger, mer eller mindre, haha! Skämt och sido, bloggar mer sen igen, puss på er!