Visning på G! 4/7

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er för med mig är det super! Har suttit med massa jobba och är nu äntligen klar! Dessutom har jag fått ett mail av Skövde bostäder och blivit erbjuden att komma på visning på Käpplunda Gränd, riktigt härligt! Jag kanske till och med kan släppa detta med min lägenhet, dvs om den är fräsch nog! Det är nämligen en lägenhet i ett annat hus i samma område men samma våning! Sen dra resan med tapeter, glasdusch och balkonger är en resa i sig... Vet inte om jag pallar med det igen, haha!
 
Nu blir det att sminka sig sedan dra iväg bloggar mer sen igen, puss på er! Åh btw igår var vi på en mysigt litet fik där dom sålde kanderade mandlar och massa annat gott. Blev givetvis lite gott inför kvällen och var inte helt fel! Aja bloggar mer sen igen, puss på er!