Visning på Käpplunda Gränd! 10/7

Go morgon alla bloggläsare, solen skiner och jag ska göra mig iordning för att åka på visning! Ska egentligen var där vid 17:00, men eftersom jag har en tendens att komma sent kanske det kan var någolunda i tid, haha! Blir att kolla en likadan lägenhet, dock i ett annat hus, haha! Vet inte exakt vad jag har för förväntningar mer än att det ska kanske se likadant ut?! Helst hade jag tagit min egna lägenhet, men får se hur det blir med den saken! Attdra samma lass igen med Skövdebostäder är jag inte jätte glad i med tanke på hur bra det gick sist... Däremot gillar jag våra vaktmästare som finns där, verkligen ett stort + med bra vaktmästare.

Nu blir det att göra sig iording för dagen och senare möta upp en kompis kanske senare, vem vet?! :) Men skulle också behöva fixa mina fransar, ser mer eller mindre ut som hej kom och hjälp mig utan, haha! Inte tal om naglarna... Men ingen jätte lust att dra till Jönkping idag, får nog bli efter flytten skulle jag tro! Nu måste jag iaf hoppa in i duschen och så hörs vi mer sen igen, puss på er!