1 Juni!

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och jag mår super! Haft ett väldigt intressant möte och ska inom kort iväg på ett till, inte helt fel! Solen skiner och jag är på riktigt bra humör trots omständigheterna! Allt som sker nu klaffar så galet bra! Det jag engång tvivlade så hårt på verkar kunna bli bland det bästa jag gjort på mycket länge! Finns en till komisk sak att berätta, men andra sidan kanske det bäst att hålla tatt trö salt i såren eller?!

Övrigt sett hoppas jag allt är bra med er oavsett hur er dag började, min vanliga tanke eller pep-talk till mig själv "det kan bara bli bättre".  Funkar oftast varje gång och sen    när man ser sig ev så också, haha! Dessutom måste jag börja packa inför flytten snart, ska lämna denna lilla stad inom kort och med lite tur kanske jag får sällskap på vägen av M, haha! Vem är denna M, ja det kan ni få undra huvudsaken är att nu siktar vi framåt och tittar inte bakåt!