Bröt en nagel! 19/6

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och jag mår super, trots att helgen har lämnat sina spår efter sig, haha! Idag blir det som sagt en sväng in till Skövde för att träffa lite vänner och därpå ska jag podda med en annan kompis och sen jobba, som sagt mycket i görningen, haha! Ledsen för uppdateringen hr tagit stryk men så fort denna veckan är över kommer allt få en och samma plats, riktigt härligt!

Vad som mer sker vet jag faktiskt inte mer än att umgås med brudarna och verkligen super! Länge en vi gjorde något sådant ihop och dessutom har vi Annelies son med, tror har är 3 vilket gör honom intressant då man faktiskt kan prata med honom =D Det kommer komma även 3 vloggar ganska tätt in på samt denna som görs idag, men hoppas det är okej att det kanske inte kommer upp allt på en och samma vecka! Vill intre halvt stressa ihjäl mig, haha! Nu blir det puttra in mot the bit town och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


Btw bröt jag en nagel idag... Måste få den fixad så jag kan bli mitt gammla glamorösa mig igen haha!