Dumma beslut ger lärdom! 24/6

Go kväll alla bloggläsare, hoppas ni mår bra för jag mår super! Precis fixad för att åka till Olstorp med härligt gäng! Kommer bli så FAB! Om jag säger baksmälla av en helt ny värld överdriver jag verkigen inte, haha! HEMSKT! Men efter sovit typ 7 timmar är jag på benen igen och redo för en GALEN NATT! Midommar firande igår och den blev riktigt härligom man bortser från en sak, men aja, haha! Huvudsaken är att man lever och att det positiva överväger det negativa! ;) Att bero på något annat, när vi åkte bilen hem insåg jag hur GRYMT mycket mina vänner beyder och att jag har verkligen som bästa av dom bästa vid min sida! Dom har sett mig när det går bra och när det går dåligt... Dom finns alltid där och det är så himla skönt att veta, därför ett stort tack!

Jag fattar inte hur jag kunde få för mig att lämna Skaraborg för 1 kille, ung och dum antar jag, haha! MEN nu har jag provat det och det kommer inte hända igen utan väldigt bra skäl! Dessutom älskar jag mitt liv betydligt mer nu än innan, galna fester, sena nätter och helt fri att göra vad jag vill med vem jag vill om ni förstår vad jag menar, haha! Well nöjd helt enkelt! Nu måste jag ringa taxin så jag kommer i tid, bloggar mer sen igen, puss på er!