Galen kväll! 25/6

Go morgon alla bloggläsare, vaknade för ett bra tag sen och varit full gång med att jobba en massa! Eftersom jag har varit lite slarvig med mitt bloggande har jag laggt det lite vid sidan om och tappat mina rutiner, men ska nog bli bukt på denna veckan då vloggar och massa annat ska upp! Utgång igår och det var fab må jag lova, haha! Det lilla jag kan avslöja är VIP-behandling, ragg av x-antal boys, blåmärken, tappade drinkar och även galna telefonsamtal, haha! Asså OMG snacka om galen kväll och som inte det var nog körde en av oss borta match, haha!

Idag må jag iaf bra och jobbat som sagt och ligger GRYMT mycket efter trots att jag gick upp vid 06:00... Men med massa tur hinner vi kart fram tills 15:00! Bero på något mer roligt ska jag snart flytta hemifrån, riktigt nice! Skulle dock behöva åka ner till Eksjö en dag för visning av lägenheten jag hade... Ska kolla om någon annan ska ha den och eftersom jag inte är känd där borta pga låg profil måste jag ta allt i vanlig takt, haha! Men jag kan lova att jag är en av deras hyresgäster som faktiskt har lämnat spår i sanden, haha!