Jag kan inte må bättre!

 För varje dag som går mår jag bara bättre och jag känner verkligen att detta som hänt kunnat vara det bästa som hänt på länge. Även om det blev som det blev är jag glad för det! Jag känner mig själv på ett helt annat sätt och är mer målmedveten än någonsin! Jagvet vart jag vill med mitt liv och hur jag ska ta mig dit. Detta är ettdriv jag länge saknat och inte känt på länge och därför ska jag verkligen jobba aset ur mig för att få utlopp för detta! Mängder av människor har inspererat mig till min nya dröm och även om det är lång väg att gå och att detkommer bli tufft är jag inte rädd för 5 öre!

Ibland går saker bra och ibland går saker bättre. Men vad är det västa som kan ske egentligen?! Att det går dåligt och man måste lägga ner?! Vad gör det?! Då har man iaf försökt och är det som räknas! Den som sitter och drömmer om något som aldrig kommer bli av kommer aldrig få känna detta driv och den vision jag har idag! Hade jag vetat att jag skulle mått osm jag mått förra året och att detta året skulle börja såhär hade jag aldrig vågat tro på en ljusare tid, haha! Låter tragiskt, men så var det. Jag vet vart jag ska och ska trycka på lite extra och där av att bloggen kommer få lida lite av detta, men hoppas ni förstår! :)