Lyckad kväll! 18/6

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och utgång igår, haha! GALET med STOORT G! Drinkarna kom in en efter en och jag blev bara ostadigare för varje sekund, haha! Men trevligt hade vi! Vi fick sällskap av ite olika boys allt från soldater, personliga tränare och högutbildade, samt arbetslösa, vilket alla vet vad jag tycker om sånna, haha! Fine om man precis tagit studenten, men nu snackar vi 26+, inte ok! Vi hamnade även på värdlens skönaste efter fest och vi drack som svampar och därpå tog vi varin taxi hem av olika skäl, kan ni gissa varför?! ;) Vi skulle dels åt olika håll men också av andra skäl, haha! Om vi säger som så är ingen av oss dålig på att få hemsläp, tolka det hur ni vill, haha!

Men nu glömmer vi kvällen även om det blev FAB! Tackar min lyckliga stjärna att jag är still alive, haha! Vi håller även på att kika lite bil och jag står än fast vid BMW, vilket Papi är på, han körde Merzedes engång i tiden och dags att gå i samma fotspår med fina bilmärken eller?! :) Btw valde han en ful golf mot en BMW, fattar 0?! Men aja, nu blir det frukost och kanske lite till, bloggar mer sen igen, puss på er!