Lyckad utgång! 11/6

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra! Själv mår jag toppen och bakis som ett AS, men orkade mig upp och göra mig lite frukost, haha! Varit vaken sen 08:00, men inte orkat t mig från sängen fören nu, haha! Utgång igår och var himla mysigt, blev en liten mindre bar där vi mest bara satt och det var riktigt härligt! Känns lite som jag tappat suget att springa runt på dansgolvet... Givetvis sker det men inte lika roligt, kanske blivit för gammal?! haha! Jag säga som så att vi fick sällskap av lite soldater i slutet av kvällen och var inte mig emot, även om vi inte riktigt förstod vad dom pratade om när det kom in på deras karriärsval, haha!

Well, en lyckad utgång och ångrar inteen sekund att jag åkte in, dessutom ska kanske inte allt avslöjas heller, haha! Som drottning av Skaraborg måste man ha lite privatliv också, haha! Dessutom kanske ni inte vill tappa matlusten heller, haha! Idag blir det bara tycka synd om mig själv och ringa till M senare ikväll, om han har tid dvs :) Nu blir det slappa framför olika serier, bloggar mer sen igen, puss på er!