Massor att göra!

Go mrgon alla bloggläsare, asså denna dagen! Fått sova ut till max och ska inom kort göra mig redo för dagen för att dels förstå mitt fakturerings program, gå till banken och även sela in podden och sen kanske träffa XoXoXo. Dumtatt avslöja för mycket eller, haha! Ska även ha ett möte med en av ina jurister gällande lite frågor om samboavtal och vad som faktiskt sägs runt om detta. Vad det mer exakt gäller kan jag ta när detta är över, men fram tills dess ska alla veta att no one mess with Mama, haha!

Dessutom har jag fått lite mail jag måste gå igenom och gäller lite allt möjligt. En dag med massor av skoj dessutom ska jag vattna något i trägården, vad det var vet jag faktiskt inte, haha! Dessutom ska jag snart till Öland och blivit bjuden på lite strand partyn och även på en och anna herrgård. För er som inte läst bloggen tidigare har vi lite sånna människor på en sida av släkten, inget märkvärdigt egentligen! Nu måste jag fort sätta med att fixa mig och senare ikväll kanske det bär v till en "kompis", haha! Bloggar mer sen igen, puss på er!