Nu börjar det hända saker! 4/6

Go morgon alla bloggäsare, asså igår var helt MAXAT! Utgång som vanligt och varför vi gick dit var för Norlie & KKV spelade, riktigt bra! Ni som följer mig på Snap har fått följa med på konserten och även lite innan som började spela! Men ska prata mer om det i veckan eftyersom vissa saker tåls att sparas på och andra inte att nämna, haha! Idag mår jag som jag förtjänar och tacka gudarna att jag är vid liv, haha! Asså om folk hade set mitt schema inför mitt projekt och utgång på det sen hade dom trott jag var SJUK! Men andra sidan tjänar man inga pengar på att vara lat, riktigt härligtatt få tillbaka sin gammla lön och lite där till om turen infinner sig! Pratade med Skövde Bostäder i veckan och verkar som jag kommer kunna få tillbaka MIN lägenhet på 8 våningen igen, riktgit skönt! fine att den ligger på 9500 kr i månaden, men efter det jag gått igenom är jag minst sagt värd detta! Uscha snacka om nedbyte av lägenheter... Den ena var skabbigare än den andra, BLÄÄÄ!

Tur jag bara var borta 1 år så min kändisskap inte blev helt bort glömt! Finns fördelar med att vara jag om jag säger så och det säger jag bara 1 gång. Asså fatta vilket liv jag kommer leva igen, ingen ekonomiskbegränsingar, sammarbeten kommer funka och jag kommer få tillbaka min flotta lägenhet på nytt och inte behöva bo i dom senaste 3 råtthålen jag behövt finna mig i... Herre gud, nu är det dags för drottningen att göra stor comeback och börjar med att få ut en helt ok lön över 30 efter skatt, inte mig emot! Dagen jag flyttade till småland blev mitt liv kaos och när jag återvänder är mitt liv perfekt, så ska det vara!