Podd check!

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och ble podd igår och tjuv lyssnade på matrialet och japp det blev riktigt bra, nästan lite för bra, haha! Frågan är hur vi ska toppa nästa?! Nu har jag förvisso int klippt ihop det än, men när det väl är gjort kommer det säkerligen bli super! Vi hade verkligen en riktigt chillkväll och som ni också kan se blev det lite gott. Asså vissa saker kommer vi få klippa bort men andra sidan vad gör det eftersom det kan brukas till kommande avsnitt ;)

Idag blir det att försöka klippa podd och även videos. Tanken är att podden ska upp på Söndagar vilket ger mig lite tid att klippa också! Annars hade panikens morsa knackat mig på ryggen. Sen om tiden finns ska jag även slänga i lite silver schampo i håret och även gör en egen färgbomb för att gråa till mitt hår lite extra! Verkligen behövligt eftersom jag i nu läget inte riktigt vet vad för färg det ärnu, haha! Aja bloggar mer sen igen, puss på er!