Snart dags!

Hej på er, nu är första avsnittet redigerat och på Söndag släpps detta, riktigt nervös ochhoppas ni kommer gilla det! Det är en helt ny nivå till skillnad från förr podden och för er som kommer ihåg den lär säkert märka det direkt! Om inte vorde det väldigt tråkigt, haha! Nu kan jag slappna av lite och börja fokusera på att redigera lite vloggar som måste bli klara innan söndag! Verkligen hatar att jag sparar allt till sista stund, men vad ska man göra?! :)

Varit mer eller mindre mulet hela dagen och nu ska jag med Papi och kolla på när han fyller på däcket... AS tråkigt men var tydligen tvungen. Sennare idag ska jag bara slappa för det behöver jag! Btw återkommer om tid när podden släpps eftersom det inte kommer finnas på Youtube. Mest för er som vill vara först och för er som inte bryr er så mycket kommer den länkas genom blggen såklart, haha! Men nu måste jag kila och så hörs vi mer sen igen, puss på er!