Studentfirande! 16/6

Go eftermiddag alla bloggläsare, dagen har varit fullt ös medvetslös från jag vakna, helt SJUKT! Dessutom hamnade jag i världens bilkö i Jönköpingdå alla studenter sjöng för full hals. Inte för det rörde mig i ryggen, men skoj för dom om inte annat! Fick gå upp AP-tidigt imorse och lämnde Hjo vid 06:00, kan ni då gissa när jag gick upp?! ;) Men jag hann med mitt möte och kommer nu börja sammarbeta med ett företag jag gjorde samarbeten föut med, riktigt härligt! Ska även försöka klicka hem lite löshår dessutom, verkligen behövligt tog 1 förpackning för lite till mitt Nail Hair och det kommer synas om bara några veckor, haha!

Verkligen så glad att jag hann göra naglarna också! Shit vad jag hinner massa egentligen och snabbt går det också, haha! Bokat in olika möten med mitt företag och ska ha 6 pers på arbetsintervju, inte fel! Däremot är jag bara ute efter 1, kanske 2! Men tro mig jag kommer ha mina krav också må jag lova! Sjukanmälningar mer än 3-4 gånger på ett år är inte aktuella. Senast jag var sjuk och hemma var för kanske 4 årsen eller mer?! Sen klart man kan vara lite snuvig och så ibland, men skulle aldrig stanna hemma för något så löjligt att man inte mår bra... Gå till jobbet, jobba på så gott det går och efter halva passet DÅ får man känna efter och välja om man ska he eller ej, typ så funkar jag haha! Aja nog om detta, bloggar mer sen igen ska fixa mig till studentfirande, puss på er!