The queen!

Go kväll alla sötisar som är vakna, förlåt för dages uppdatering men hade helt glömt att förbereda inlägg så kommer ploppa upp lite inlägg nu efteråt, hoppas det är okej! Haft en toppen dag med Challan i Skövde och vi gick i stan och gjorde även ett spontan besök hos en bilfirma, haha! Fick världens gulligaste försäljare som visade oss den ena flotta bilen efter den andra och jag bad även honom om hans kort, varför tro, haha!

Givetvis kikade vi på BMW och har faktiskt beslutat mig helt att nästa bil SKA bli en BMW. Väldigt glad att jag har tagit mig tid och inte spontan köpte en RAW4 som jag var nära på dom senaste gångena! Verkligen så taggad och Papi har även gett sitt samtycke att detta är en bil som skulle passa hans lilla princessa, haha! Dessutom ska vi prov åka lite bilar och vem vet vi kanske även delat oss till något redan vad vet jag?! ;) Dags att steppa upp till en bil med klass för det är jag banne mig värd med allt skit som varit!

Hälsade även på Stoffe ikväll där av att jag glömde av bloggen... Men som han sa är detta bra bilar och drar inte vidare mycket, det gillar vi! Kommer glida fram som en drottning i fortsättningen, haha!