Trappa ner på bloggandet?! 7/6

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och jag mår super, denna gången kom jag faktiskt ihåg att blogga, haha! Ska skicka in pappret till Skatteverket idag för att få det godkänt för skatt så man inte gör svarta pengar, vore dumt! sist jag gjorde liknande var jag 18-19?! Fast då hade jag en som stod som godman på alla pappren, tror det är så än idag också, haha! Men kanske lika bra eftersom hade jag fått hela min blogglön hade nog mitt konto varit slut, haha!

Onsdag iaf och jag har faktiskt funderat på om jag ska trappa ner mitt bloggande?! Lite fundersam på att endast hålla migtill 3-4 inlägg, men inte helt 100! Vill försöka hålla på medm ina videos och få till BRA vloggar eftersom mitt liv dels är roligare än det var förut och sker ås galet mycket saker, haha! Typ partyn varje helg och under vardagarna, känns som man är 18 igen, haha! Men känns väldigt bra att allt flyter på och är så SJUKT tacksam att nu går det riktigt bra! Dessutom ska jag föra över lite pengar till mitt ex allt eftersom. Fine vi kanske inte riktigt kommer överens i nu läget, men allt han faktiskt gjort har inte bara varit dåligt! Något vi Nilsson är duktiga på är att bjuda tillbaka och så mycket pengar han laggt ut är jag mer eller mindre i "skuld" till honom att föra över. Dessutom har jag hans konto nr vilket förenklar det hela, sen får iv se om han listar ut vem pengarna kommer ifrån, hihi ^^ Men detta blir mer aktuellt när fretaget är på fötter ordentligt och samma med bloggen och flytten! Aja bloggar mer sen igen, puss på er!


Igår kom Papi & Mami hem från Malmö, då fick jag stuvade makaroner med champinjoner, asså svamp in my heart <3