True hurts!

Något jag lärt mig i livet är att gå vidare och försöka glömma personer som jag engång träffat av olika skäl. Varje möte man utsätts för är menat och finns alltid något att ta lärdom från! Jag har lärt mig massor bland annat se igenom folk som ger massa toma löften. Jag ger alla en andra chans, men när den chansen är förbrukad är det fenito för det är så jag funkar. Jag är ganska enkel att ha att göra med s länge man talar klar språk och gör man inte det utan håller på vrider och vänder på ord för det ska låta bra går jag ganska snart. Så många gånger jag förlåtit och tagit tillbaka personer är nästan pinsamt! Idag kan jag se om han/hon är något att ha eller ej.

Därför är jag noga med just detta till er bloggläsare, acceptera aldrig att någon behandlar dig som skit eller tar er för givet! En person som enbart hör av sig när det passar den är inget att ha. Det finns en anledning att jag gjorde min FB-privat, blockerat folk nr och varför jag börjat säga upp kontakten med folk som inte har någon positiv inverkan i mitt liv... Oavsett relation är det inte 1 persons uppgift att hålla ihop utan bådas och fattar man inte det själv, SYND! Jag pysslar inte med välgörenhet och jag vill ännu mindre lägga min dyrbara tid på någon som ändå inte gör sig förtjänt av den, vilket ni inte heller borde göra!


För vet ni vad?! När allt kommer omkring, kommer mitt liv alltid förbli bättre, true hurts!