Alla mot 1!

För någon helg sen var det utgång ochg tänkte berätta om den för den som var får ni aldrig veta om, haha! Fy vad hemskt det hade varit så ge er helgen som var för n¨gon vecka sen! Blev utgång med Jenny och vi förfestade hoshenne innan vi tog bussen in, ja ni hörde rätt... Ja asså jag börjar bli på ett sätt van och det skrämmer mig lite, haha! Iaf där träffade vi på ett gäng härliga människor som dessutom visste vem jag var, någon förvånad?! Vi tog sällskap med ett gäng killar som berättade att dom lyssnat på mitt sommarprat, gjorde mig riktgit glad! Sen väl inne påkrogen tappade vi dom men sörjde vi?! NEJ!

Vi gav oss ut på dansgolvet och ena killen kom fram efter den andra och skulle bjuda på drinkar. Vad jag komihåg är att en nagel gick sönder, trilla på golvet och dansade med 2 st samtidigt, haha! SJUKT! Blev dock ingen militär men vad gör det, jag gråter inte direkt över det, haha! Sen hemvägen tog vi bussen och killarna i bussen som vi åkte ihop med fick syn på min veg börjare som frågade vad det var opch plötsligt var det alla mot vegetarianen, haha! Men tacklade det ganska fint genom att berätta nackdelar med mjölkproduktion vilket gjorde att deras argument tog slut, haha! ;) En riktigt härlig kväll och sov jag ensam är frågan?! Jag säger kanske, det etyder både ja och nej, haha! Tolka det hur ni vill! ;)