Allt rullar!

Go kvälla alla underbara, kom ganska nyligen hem från gymmet och så himla skönt! Eftersom mina hormoner tröttar ut mig ibland efter jag slarvat brukar jag ta en power nap för att få lite extra energi till gymmet. Pratade även med min förra kille om lite allt möjligt. Skönt när man kan hålla sams trots det som hänt, tycker det är väldigt viktigt! I efterhand är jag bara sams med 2 av mina utöver honom, vilket är både skönt och tråkigt! Hade gärna varit sams med alla, men vissa är lite väl lång synta, haha! Jag kan vara den mest arroganta personen eller hur man ska säga. Jag glömmersaker ganska fort och surar inte länge över saker som detta. Funkar det inte så funkar det inte och kanske finns någon bättre eller kanske redan träffat honom?! ;)

Övrigt har dagen rullat på och känns som allt omking funkat. Gymmet avklarat och ska inom kort sätta mig med videon... Asså jag och tidsplanering suger! Men kanske får ett flow inom kort! Dessutom har jag ett collage att göra, så får se vad klockan blir innan videon! Vill hålla detta nu och hoppas ni förstå! Nu ska jag börja med Collaget så ni får det, natti!