Att dom har mage!

Hej på er, ganska nyligen hem från gymmet och gick super bra! Ska kanske iväg sen till affärern för att handla lite godsaker inför kvällen eller om jag tar det imorgon! :) Pratade tidigare idag med Challan som berätta att en släkting till henne var påvg att gå bort, riktgit tråkigt =( Minns själv när min mormor som bland annat är och kommer förbli min största förebild ever! Därpå att uppdateringen blev lite senare än tänkt.

Nu blir det att fota lite saker så ni får lite bilder här i bloggen och ska även försöka redigera lite videos! Fick veta att vår städning inte var godkänd vilket dom ansåg att vi skulle städa om hela 4:an... Verkligen riktigt irriterande och inte nog med att dom fick oss betala 2 månadshyror, städa den som ändå skulle renoveras och nu har mage att klaga. Den utskällningen nissen fick i luren var inte av denna värld, haha! Tänk om han hade varit på plats som jag bad honom då hade han förstått vad ordet levande stod och innebar! Aja mycket som hänt från kl 16:00 först lägenheten, gym och sedan veta om min kompis släkting. En salig mix, men sånt är livet, nu ska jag fortsätta med mitt och så hörs vi mer sen igen, puss på er!