Bara till för förlorare!

Hej på er, asså jag känner mig som grön på att blogga igen, känns som allt går emot mig, haha! Stack till gymmet vid 15:00 och kom hem vid 16:00 och tänkte "perfekt hinner slänga upp ett inlägg precis efter maten utan att dom


Kanske mörker något" tiden gick och o samma veva jag insåg att klockan snart skulle bli 17:00 upptäcker jag att tangentbordet är dött... Varför! Där av att jag panik bloggar nu eftersom det fortfarande laddar, haha! Vad hände med mitt flow?!




Iaf blev intervaller och gick riktigt bra! Sjukt förvånad och sprang lite över 5 mil, ni som följer mig på Snap vet om mer exakt :) Tycker träning är så härligt skönt och att man verkligen får ta i är härligt! Ska kolla på ett till gym imorgon som är lite större och tänkte kanske fixa personlig tränare, hade varit ganska skönt! Tanken är att jag ska ha hen 1 gång i veckan då personen ska mer eller mindre få mig att hata hen, haha! För er som inte vet är jag tävlingsmänniska och anser att andra platsen är bara till för förlorare, där av att jag älskar att pressa mig själv ;) Nu ska jag se om tangent bordet laddat upp så jag kan jobba med lite annat, bloggar mer sen igen, puss på er!