Blev inte som jag tänkt mig!

Go kväll alla bloggläsare, sorry för dagens uppdatering, men haft lite annat i görningen. Hade tänkt dra på bio tidigare idag men eftersom min kompis inte kunde blev det inte av... Känns lite smått konstigt att gå på bio ensam, haha! Jag är en ganska sällskapsjuk person och skulle aldrig få för mig göra något sådant... Sen all respekt till dom som gör det och vågar,, jag vågar helt enkelt inte, haha! Btw är nästa helg speckad med party som jag berätta, så skoj! Övrigt av dagen har jag jobbat med kommande inlägg så  jag ska kunna blogga som jag brukade och fram över! Tog säkert 2 timmar till att fixa ordning på brynen, haft så buskiga och verkligen inte orkat göra dom bra och tror ni inte jag noppar för mycket, haha!

Pratade även med Ewa tidigare ikväll, var super skoj! Känns som  alla mina vännertränings freaken, haha! Tur jag snart är ikapp dem, asså 75 kg i sommras var inget att skoja om! Jag har alltid varit lite och nätt, fram tills dess... Där av är att jag är super tacksam att jag fått tillbaks min kropp igen, även om det är lite! Nu ska jag jobba vidare   och så hörs vi mer imorgon igen, puss på er!