En dag i Vimmerby!

Hej på er, har precis tragglat på mig gymklädrna för att svettasite på gymmet och lagom taggad, haha! Dessutom när jag precis skulle gå insåg jag att jag vare sig hade bloggat eller laddat mobilen, haha! Hela dagen har varit underbar och blev även en lunch på stan på en jätte mysig resturang i Vimmerby eftersom jag skulle ändå åt det hållet. Men var bara en snabb visit och sedan hem igen, visste ni föresten att Pippis värld eller vad den heter ligger där?!När jag var mindre bruklade mina föräldrar ta oss dit, mitt starkaste minne där är dom små husen man kröp i, haha! Idag är jag nog på tok för stor, men hade inte bangat att försöka, haha!

Nu blir det en sväng till gymmet och märkt att jag blvit väldigt iaktagen dessa dagar av en viss person, lite smått obehagligt, men säkert bara tillfälligt eller?! Tanekn är att jag ska hem till Hjo i helgen men inte helt 100 än. Dom skulle komma och se igenom lägenheten idag, men verkade inte bli av... Säger en sak och menar en annan, seriöst! Pratade men en ny hyresvärd och det kan leda till en annan lägenhet än den jag haroch det hade varit riktigt skönt! Aja dags att svettas lite, bloggar mer sen igen, puss på er!