Fina fransar igen! 8/3

Go morgon alla bloggläsare, ny dag med nya möjligheter! Har precis kommit hem från en fransförlängning och så himla skönt med långa och fina fransar igen! Verkligen så skönt att byta ut dom och få det gjort! Dessutom har jag lite jobb som väntar nu och därpå ska jag kanske ner mot stan för att träffa på en kompis, men inte helt 100! Fick ett brev från en privat hyresvärd i Skövde som undra om jag var intresserad av en lägenhet på normalm! Dock inte helt 100 eftersom den inte har hiss och är faktiskt ute efter en på Käpplunda OM jag nu ska flytta tillbaka :)

Övrigt av dagen sak jag gymma och skissa på lite saker inför kommande projekt. Allt är nämligen inte helt 100 klart men inom tid kanske det blir :) Tanken är väl att ha kvar lägenheten här nere och ha en annan i Skövde. Vet att det kanske känns onödigt men det finns liksom lite som har hänt eller vad  man ska säga, haha! NEJ jag ska inte gå tillbaka till min förra, haha! Vi är vänner men inget annat än så och där vill jag hålla det! Ska jag bli ihop med honom igen måste det verkligen hända mycket, haha! Aja hoppas ni sovit gott och måste starta dagen, bloggar mer sen igen, puss på er!