Gå på visning!

Hej på er, glömde helt av att blogga efter jag kom hem utan stack direkt till gymmet... Men andra sidan har både hunnit gymma, handla och hämta ut lite hormoner! Verkligen älskar att fått in gymmet som en rutin att det till och med går före bloggen, haha! Eftersom alla löpbanden var upptagna körde jag styrka idag istället  och gick riktigt bra! Inom tid kommer sista nivån på crossen också gå utan några som helst problem. Jag kör alltid med högsta lutning för ska verkligen brinna i låt och rumpan, haha!

Nu blir det lite mys framför tv:n och sedan en promenad med lillen. Var även och tankade upp lilla rödan och på torsdag ska jag också åka på visning på en 2:a och 3:a vid Jönköpings gräddhylla, inte mig emot! Känns riktigt overkligt att allt går så SJUKT BRA och inom tid kan jag leva som jag gjorde i skövde på gott och ont, haha! Det var som mami frågade mig för något tag sen "Av nyfikenhet, hur många killar  har du haft?", jag låter det vara osagt, hihi ^^ Men en sak är säker att enbart 2 st har fått träffa min släkt och glad att det också varit så! :) Bero på Mami ska jag ringa henne kom jag på, bloggar mer sen igen, puss på er!


Om ni visste hur godissugen jag är just nu och denna bilden blev inte bättre, men näärmare än så kommer jag inte gå xD