Gymmet är mini!

Hej på er, tro det eller ej står jag på gymmet eller ah mer sitter på en helt obekväm cykel... Jag ska faktiskt be dom investera nya sadlar, kul att sköra upp halva arslet liksom! Inte för jag inte gjort det förut if you understand, haha! Är på riktigt bra humör och gick enbart hit för jag inte hade något att göra hemma, hihi ^^ Hela dagen har rullat på riktigt bra med allt, ska bara vara här en stund sen hem och jobba! Dessutom eftersom jag är ny på gymmet har redan en hel del börjat spana in mig, haha! Dock är väl ingen som Mr Fitness både på det ena eller andra sättet, haha!




Ska faktiskt till ett annat gym senare idag för att kolla in vad dom har i sin lokal. Asså grejen är att dom har 2 löpband, förstår ni vad jag snackar om?! Inget som Skövde hade utan dör fanns det 10 om inte fler! Snacka om att milt liv bara blivit sämre... 1 lägenheten, 2 gymmet som är mini och en stad som knappt händer något i... Men det positiva är att jag ska på visning imorgon på 2 lägenheter i centrala Jönköping! Aja ska trampa vidare, bloggar mer sen igen, puss på er!