Inom tid kommer dom få veta!

Hej på er alla fan eller något i den stilen. Asså denna dagen har varit helt underbar, allt har gått super utom att jag skulle besikta rödan vilket jag glömde men tar det imorgon annars!Ska inom kort byta om till gymmet för att köra antingen något styrkepass eller löppass. Brukar kolla på lite youtube-klipp undertiden jag gymmer och helt plöstligt flyger tide iväg, hihi ^^ Var på lägenhetsvisning tidigare idag och gick kanon, hur det går på budgivningen är något jag får vänta och se! Solen har även varit framme hela dagen och är så härligt, verkligen vår nu!

Senare ikväll ska jag eventuellt få besök    av en kompis eller vi kan kalla honom det, haha! Var och snackade med puckonen som hyrde ut den mögliga lägenheten och tydligen fick man inte gå före i kön... Asså mitt kändisskap i småland är långt från Skaraborg där jag bara behövde knäpp med ett finger och sen var det inget snack om saken.... Är detta man brukar kalla för livets hårda skola?! Well, om inte annat ska dom snart få veta vem jag är för rädd är jag inte att gå till smålandstidningen. Som jag brukar äga, jag är faktiskt inte elak, bara lite mindre snäll, haha! Älskar det citatet, haha! Aja dags att bränna fett, bloggar mer sen igen, puss på er!