Lånad tid!

Hej på er, i vanliga fall brukar ett collage komma upp, men eftersom jag dels inte börjat och känner mig lite trött ska jag sova nån timme innan jag sätter igång med det! Allt som har hänt senast har fått mig att börja lyssna på min kropp och där av att jag inte kör på i 180 som innan! Övrigt har dagen varit väldigt bra, lite jobb som rullat på och ska verkligen inte klaga! Satt och kollade ut genom fönstret och såg barn som gick hem från skolan och vuxna som hämtade sina små efter dagis.


Började även tänka på att tiden här nere är bara lånad och tror inte jag kommer vara kvar allt för länge utan att säga för mycket. Det finns en slags kraft som mycket möjligt kan få mig flytta igen och redan där tror jag många gissar, haha! Men som sagt det får ta tid och när det väl blir dags säger jag till! :)