Måste åka till Sjövde! 4/3

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er för med mig är det toppen! Ska inom kort göra mig iordning för dagen och därpå kanske se om jag ska träffa en kompis på stan eller om jag beger mig uppåt i landet, haha! I torsdags var faktiskt första dagen på länge jag mådde riktigt bra och därav att jag bara gjorde  inlägg eller vad det blev... Jag vill verkligen njuta av varje sekund när jag faktiskt mår bra! Verkligen avskyr att må piss! Var och försökte hämta ut hormoner i Hjo men tydligen fanns dom inte... Hört att vissa kan vara lite små bitchiga mot ts-personer som ska ha ut sina hormoner, men antar det var pga att det var slut och inget annat!

Blir kanske en tur in till Skövde för att få ut mina tabletter, pallar inte fler dåliga dagar! Sen till er som försökerfå tag på mig genom mobilen kommer jag höra av mig när jag orkar! Just nu försöker jag bara fokuser på att må bra och där av att jag svarar när jag orkar och samma gäller med uppdaterandet! Att köra på full maskin när man inte orkar psykiskt är bara dumt, gjort det innan! Men iaf mår ba och ska försöka hålla uppdaterande till 3 inlägg idag iaf, hihi ^^ Aja nu blir det fixa sig bloggar mer sen igen, puss på er!


 
1 Karolina Nilsson Grenabo:

skriven

Personalen på Hjo apotek är verkligen inte bra :/ de var sura när jag försökte hämta ut min ADHD medicin häromdagen bara för att jag måste ha ett speciellt märke så de vart tvungna att beställa dem...stackarna :)
Hoppas du får tag på dina mediciner i alla fall och att du har en riktigt härlig helg!

2 Molly Nilsson

skriven

Usch då, inte kul med såna människor bakom disken! Får hoppas dom blir gladare snart eller inser att dom valt fel yrke och provar något annat :)
Helgen blev super och får vänta tills imorgon så jag kommer hem och ska ta hormonerna som vanligt igen :)