Nytt inlägg! 24/3

Go eftermiddag alla sötisar, hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin dag! Själv har jag haft en super och det är trots att jag knappt sovit någonting, haha! Men allt har gått super och ska inom kort iväg för att luncha med en kompis innan jag åker vidare till Hjo. Ska bli så skönt att träffa päronen igen och verkligen ser fram emot detta! Idag är det även löning för måga och även mig, blir fest och även strukturera upp kommande veckor! Till er som jobbar helg hoppas jag den går bra, tro mig jag vet hur det är att jobba helg precis inför löning... Men det funkar! :)

Såg att mitt inlägg tidigare aldrig kom upp eftersom jag glömde trycka på publicera, haha! Japp det går bra, men andra sidan har övriga uppdateringar gått kanon! Ska även kika ny lur i helgen och ska bli så galet skönt! Kvällen från igår blev lite privat och jag kan säga som så att mycket har ändrats och gör det än nu. I nu läget är allt lånad tid vad det nu är och innebär. Aja nu ska jag njuta av solen, bloggar mer sen igen, puss på er!