Pröjsa eller skit it!

Till alla som försöker kontaktar mig över mail gällande UF-företag eller skolprojekt som inte kommer ge mig någon som helst utdelning... Knske låter arrogant men varför ska jag delta i saker som inte gynnar mig?! Av samma skäl att jag inte berättar jämt vart jag gör mina fransar eller köper ina skor för det inte gynnar mig. Bloggen är min inkomst och är man inte villig att pröjsa om jag anser att det inte gynnar mig på något sätt tackar jag nej.

Fråga kan man alltid, men som sagt vill man inte lägga en bra bit ÖVER hälften av sitt CSN lån ska man inte fråga. Jag pysslar inte med välgörenhet utan affärer. Respektera detta eller fråga inte alls. Är trött att behöva gå genom mail efter mail som ändå aldrig kommer leda till någon som helst belöning för mig. Det gör även att jag missar mängder av viktiga fan-mail och VIKTIGA sammarbeten! Tack för mig! =)