Pyjamas action!

Hej på er alla sötisar, sorry för dagens uppdatering men jag har verkligen mått skit, haha! Fast andra sidan är det väl som jag förtjänat, haha! Typ gått i pyjamas hela dagen vilket mina föräldrar avskyr, men jag ÄLSKAR! Bästa med att bo ensam vill jag gå naken (vilket jag aldrig gör) gör jag det, haha! Ofta går jag i en stor tröja och trosor, där har ni mig i hemma miljö, haha! Bästa jag vet är att kasta av sig byxorna på golvet, slänga av bh:n och sätta upp håret i en slarvig toffs och tvätta bort sminket, bästa jag vet!

Nej jag är inte glamorös jämt och speciellt inte idag, haha! Hade jag fått och kunnat hade jag bott 24/7 i lägenheten och aldrig gått ut, haha! Fast andra sidan kommer jag bli uttråkad i längden så glöm det jag sa, haha! Nu bir et sova för imorgon är det möten som väntar då jag också ska hemåt! Skönt att få 2 hel dagar hos föräldrarna, typ så länge v orkar med varandra, haha! Aja dags att sova, bloggar mer sen igen, puss på er!