Riktigt drygt! 18/3

Go morgon alla bloggläsare, var ganska nyss uppe i läenheten för trodde vi skulle göra det sista idag, men tydligen inte så gick hemåt igen. Känns drygt att man inte kunde höra av sig eller svänga förbi och säga till. Fast detta innebär helt enkelt att jag kommer planera in annat om det inte ska städas denna helgen! :) Hoppas ni sovit gott iaf och att ni mår bra, själv mår jag riktigt bra och ska eventuellt packa inför en liten trip till ....... ;) Som ni också såg har jag eventuellt en tanke att köra live från min instagram, vet dock inte hur intressant det är eller vad man ska prata om direkt, haha! Men har eventuellt lite planer att snacka om tanssexuallism och svara på frågor kring just detta :)

Kan även berätta att jag eventuellt kommer röra mig allt mer i Stockholm, när och varför berättar jag mer om när det är 100% klart! Vill verkligen gardera mig att inget krånglar påvägen och att det verkligen blir av! Det handlar givetvis om sammarbeten och att ta sig upp fram och tillbaka i längden kommer vara ganska drygt om man inte tar tåg! Men jag kommer berätta mer om detta ju mer tiden går, nu måste jag ladda moblen så folk kan få tag på mig under dagen, bloggar mer sen igen, puss på er!