Så nöjd! 30/3

Go morgon alla bloggläsare, ledsen för gårdagen, men jag hade fullt upp från start till kväll! Satt med jobb fram till 2-3 tiden och gick upp 5 för att jobba ikapp massa andra saker... Hoppas ni mår bra iaf! Själv mår jag super och hoppas jag ska hinna uppdatera idag som vanligt! Var och fixade klorna igår och det blev verkligen så bra, riktgit nöjd! Det verkar som dom gör mönster som Center Nails och det glädje mig riktigt mycket! Har massor av idéer på hur mina kommande naglar ska se ut, haha! Något jag tycker är riktgit snyggt är om man sätter diamanter på 2 naglar och sen kanske någon mer jordnära färg på de andra, riktigt snyggt!

Idag blir det jobb och ska faktiskt börja med att gå upp kl 05:00 i fortsättningen! Varför undrar ni säkert eftersom jag egentligen inte behöver, haha! Men dels kommer man igång mycket fortare på dagen och sen får man mer gjort eller jag försöker iaf inbilla mig det, haha! Fatta vad tidigt, men aja engång var det en liten del av min vardag för läääänge sen, haha! Tänkte börja redigera videos dom tiderna på dygnet så ni får videos! Bero på det vloggar jag idag, super skoj! Gått hyffsat bra och ska försöka få uop den och några till videos denna vecka! Aja nu ska jag faktiskt jobba lite och nedan ser ni klorna, snygga va?! Super nöjd!