Släpp det och gå vidare!

Go kväll alla sötisar, vet ni vad?! Nu är jag trött på att tänka på att allt skiter sig, jag är trött på att må bra och jag vet exakt hur jag ska göra! Imorgon ska jag till gymmet, uppdatera som tidigare och fokusera på mitt bloggande. Jag kanske mår lite halv dant, men för att komma på fötterna igen måste jag fokusera på det jag älskar vilket är att blogga och ge er matrial från min vardag! Vill tacka alla söta människor som stöttat mig genom denna tiden och det betyder väldigt mycket! Jag anser inte att någon ska tycka synd om mig eller dylika, men er stöttning ger mig verkligen styrka! Det finns ett ord språk att även det tuffaste beslut kan vara det bästa och förstår nu vad det menar utan att säga för mycket, haha!

Nej jag är inte ihop med någon men jag fått smak på det goda livet igen och nu r jag nyfiken att leta lyckan igen. Man får vara ledsen och sörja oavsett om det är ett djur eller en människa som gått bort eller försvunnit i en liv vare sig om den är vid liv eller ej. Helgen som var fick jag insikt att den enda som kan ändra på mitt liv är jag ch nu vill jag börja må bra. Jag har underbara vänner och en underbar familj/släktingar vilket ger mig insikt att det finns ingen nytta att grubbla över saker som kanske skiter sig. Jag var som sagt borta i helgen ca 5 timmar bort med bil uppåt i landet vilket gav mig lite annat perspektiv. Jag vill bli den glada och galna person jag brukade och leva i min lilla egna värld som var perfekt innan och som kan bli perfekt igen pga nytt hopp! Nej jag är inte kär eller något sånt utan är bara väldigt glad eller?! ;)