Snart helg och äventyr! 31/3

Go morgon alla bloggläsare, fredag och det känns så sjukt härligt! Blev klar med vloggen igår men gick igenom den tidigare idag och den verkar bli super! Som ni vet tjänar jag inget på mitt youtube-grejs där av att videos inte är lika aktuellt eller viktgit som bloggen där min inkomst faktiskt har en stor del! Iaf Nog om det, hoppas ni sovit gott och mår bra, är på toppen humör och ska börja packa lite inför att eventuellt åka bort, men inte helt 100! Vart jag ska är lite hemligt, men tror minst sagt det skulle bli super!

Slänger upp lite bilder på loftsängen eftersom ni får se den genom ett annat perspektiv än på videon jag filmade sist. Jag är verkligen super nöjd över den och skulle utan tvekan rekomendera att köpa in en sådan om man bor i en lite 1:a som jag gör i nu läget, trång 2:a för den delen också, haha! Enda nackdelen är att den känns lite vinglig, men antar det är en vane sak! Nu blir det till affären för att handla lite frukost, bloggar mer sen igen, puss på er!