Tårtmisshandel! 27/3

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är väl med er och att ni mår bra! Själv mår jag helt ok trots att sömnen blev knapp, men lika bra att gilla läget! Ska senare idag till stan för få klorna fixade eventuellt men beror på om det går för dom att ta emot en spontanare, haha! Verkligen super fint väder idag och kanske därför man är lite extra på topp trots att man inte sovit som man kanske skulle... Körde till Småland vid 6 tiden så ni kan förstå varför jag är trött, haha!




Nu blir det lite jobb, har ett möte vid 16:00 och därpå gymmet om jag orkar! Fick besök av min kusin igår vilket var väldigt trevligt. Vi tog av den sista tårtan som dessutom hade blivit misshandlad på toppen, haha! Någon hade tydligen gillat marsipan, men jag klandrar personen inte för det gör jag med! Hade jag varit lila modig hade jag utan tvekan gjort detsamma ^^ Aja bloggar mer sen igen, puss på er!