Trappa ner! 15/3

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och solen skiner! Vet att mina uppdateringar har mer eller mindre sugit och ber om ursäkt för detta! Men det har sina skäl! Onsdag idag och min första lediga dag på ett bra tag! Ska faktiskt använda den till att få klart videos, blogginlägg för att jobba ikapp vecka som var! Övrigt ska jag bara ta det lugnt och njuta av det fina vädret! Senare kanske jag ska träffa en kompis för en lite lunch, men inte helt 100! Gymmet ska med hinnas och känns som jag börjar få kläm på det!




Som ni vet äter jag djur från havet men tanken är att jag ska ta bort det också... fisk åt jag kanske för några veckor sen och inte lika beroende av, men skaldjur! Får verkligen ta mig en funderade nästan, haha! Aja dags att köra igång dagen, bloggar mer sen igen, puss på er!