Viktigt för TS!

Som dem flesta vet är värnplikten aktuell igen och tack gode gud att jag klarade mig, haha! första gången på länge jag älskar att jag är född 1991, haha! Inte för det är dåligt annars, men ni fattar, haha! Asså kan någon ens se mig i fula gröna kläder utan klackar och SMINK!!! Aldrig i livet, glöm! Hade jag blivit kallad hade jag så överdrivit med 17 cm och kläder som inte är tänkta för det där, haha! Däremot slås genast tanken hos yngre transsexuella....

Jag hoppas innerligt att dom som inte hunnit byta person nr inte ska behöva gå igenom något hemskt! Ibland kan bytet av person nr krångla och vad vore inte värre inför en sådan sak?! =( Att kategoriseras bland tjej/killarna fastman känner sig som det andra och kanske påbörjat hormonbehandling... Jag hoppas innerligt att alla TS där ute som vet om att detta kommer drabba dom kommer få den respekt och bemötande dom förtjänar! =)


Btw bilden är ju så bra, haha!