0 ork till någonting! 13/5

Go morgon suneshines, ny dag och nya möjligheter eller vad är det man brukar säga, haha! Eftersom hela gårdagens planer blev mos funderar jag på att göra något spontant som vad kanske ni undrar?! ;) Det är hemligt och varför finns skäl, haha! Hade ni fått veta alla mina hemligheter hade man nog börjat fråga sig vad som egentligen sker innanför mitt panben och hur jag orkar med allt, haha! Ska iaf till Skövde för att köpa lite saker innan dom stänger och jag som tänkte vlogga, men blir nogi nget med det... Asså min dag och hur jag planerade upp den är typ kaos, haha!

Men nu har jag iaf laddat upp min 5:a så jag kommer kunna snapa som innan, alltid något! Senare kanske det blir Göteborg mden inte helt 100! Hade hellre stannat hemma om jag ska vara riktigt ärlig, men till vilken nytta?! Aja får se hur dagen slutar, nu blirdet strax mat och sen ska jag kanske bestämt mig hur dagen ska sluta, haha! Bloggar mer sen igen, puss på er!