100% naturlig!

I helgen tog jag ut mitt löshår och jag är så himla van med mitt löshår och glömmer ofta bort mitt egna hår, haha! Men för förstagången kunde jag visa mig på stan utan att känna mig allt för naken eller hur man ska säga... MEN jag kommer ALDRIG gå utan löshår, så enkelt är det oavsett vad folk säger, haha! Men känns riktigt skönt att kunnda dra handen igenom håret utan att det säger stopp eller hur man ska säga, haha! Typ det enda jag mer eller mindre saknar med att bära orginal hår!

Däremot har jag tid hos frisören för att toppa och kanske färga om tid finns till detta! Behövs verkligen och ska bli så skönt ocks få bort lite skadat hår! Fördelen med trens man kan ta ut och i enkelt även om priset blir typ detsamma som annan typ av löshår, haha! Men fram tills Måndag ska jag njuta i det fina vädret med mitt svall och klia mig på ställen jag inte kunnat tidigare, haha!